Welkom

Ik heet jullie van harte welkom op mijn blog. Deze blog is speciaal voor de gemaakte uitwerkingen van mijn lessen. Kijk maar eens bij archief of blader door de blog berichten. Ook ik kan natuurlijk iets vergeten of iets niet binnen hebben gekregen. Stuur dan als nog je uitwerking naar mijn email , dan plaats ik het. Veel PSP plezier! Liefs Annie

donderdag 29 maart 2018

Priscilla

Hier komen de uitwerkingen van  Priscilla


Bedankt voor het maken....
Shanna
 Kaatje
 Pinuccia
 Mimie
 Chris
 Celine
 Lunina
Ans
Anita
 Annelies
 Bets
Gerda
Annuska'
NicoleP
 Olga
 Annie
 Paul
 Méguil
Ria
 Claudia
 Luz
 Damas
Uschi
Angela
Patricia
Tonnie
Anne-Marie
NicoleC
Rosi
Pia
Simonne
Frieda
Marianne
Tai Chi
Leidy
Jessy
Claire
Liliana
Mary
Geertje
Tessa
Lulu
Mia
Greet
Bets
IreneH
Kamalini
Olga
Corrie
Mien
Marja



Geen opmerkingen:

Een reactie posten